Linus Sebastian jest wściekły na Apple, firma odmawia naprawy jego iMaca Pro. „Linus Tech Tips” to jeden z odnoszących największe sukcesy technologiczne kanałów YouTube na świecie, a jego kanadyjski twórca Linus Sebastian jest jednym z najbardziej wpływowych influencerów w branży. Sebastian pokłócił się teraz z Apple, ponieważ firma odmówiła naprawy jego testowego urządzenia iMac Pro, mimo że sam chciał za to zapłacić. W nowym filmie bardzo krytycznie podchodzi do tego, jak Apple radzi sobie z płacącymi klientami. Apple natomiast broni się w oparciu o wieloletnią, bardzo kontrowersyjną klauzulę umowną w warunkach naprawy.Kontrowersyjną klauzulę umowną pod 1.8 warunków naprawy można przeczytać, że Apple nie utrzymuje wszelkie urządzenia, które zostały uszkodzone w wyniku „nieautoryzowanej obsługi”. Obejmuje to na przykład „nieprawidłową instalację, naprawę lub konserwację przez osobę, która nie jest Apple lub nie została autoryzowana przez Apple”. Nie ma wątpliwości, że gwarancja nie obowiązuje, jeśli klient poda rękę i nigdy nie była częścią krytyki Sebastiana. Jego niezrozumienie polega na tym, że chciał sam przejąć rachunek za uszkodzony ekran iMaca, ale chciał, aby naprawę przeprowadzili pracownicy Apple - zgodna z Apple.Do 1500 euro: obecnie popularny all-in -jeden komputer 10 komputer typu "wszystko w jednym"Wyświetl produkty Utracone 5000 USD Vloger techniczny i jego zespół zarejestrowali obszerny test urządzenia, w którym doszło do nieszczęśliwego wypadku i panel ekranu wyślizgnął się pracownikowi z ręki. YouTuberzy kupili iMaca na test zaledwie kilka dni wcześniej – za dumną cenę 5000 dolarów (4070 euro). Przy tak drogim urządzeniu Sebastian nie chciał ryzykować i przynosić komputer all-in-one prosto do Apple do naprawy. Chociaż jest to droższe niż nielicencjonowana konkurencja, w większości przypadków jest również bezpieczniejsze. Apple było uparte i teraz vlogerzy siedzą na drogim urządzeniu, które, jak mówi Sebastian, jest tylko zbiorem surowców.